9A

hejj bloggen!! jag har vart hemma hos simon nu i helgen  mys!! :)
älsklingens hund har opererat sig :( han hade käkat någe :/ men aja nu mår han bra iallafall :D och var en sväng i stallet och longerade Emana  mys de as skönt när man bara vill komma bort och bara vara med ponnyn och skita i alla som snackar skit OM EN! -.- fett less på att hela 9A att alla pratar bakom ryggen på varenda tjej -.- men jag säger inte att jag är oskylldig men har sagt FÖRLÅT! -.- vänner gör fan inte så! TA ÅT ER ALLA SOM KÄNNER ER SKYLLDIGA FÖR FAN! 
nästa helg ska jag till skåneland med min älskling as skojjj :D <3<3<3<3 på torsdag äre 2 månader ;) långt ! jag vet ;)<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Simon <3

Wiie, Alblin (hunden) är nu klar opererad och kommer förmodligen hem imon igen :D Skåneland kommer nog bli awsome :D 2 månader med dig! <3 Finns fan inget bättre <3<3<3<3<3<3

2011-03-21 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0