till simon ♥

BABY I LOVE TOU !!!!


älskling<3

när jag ser dig får jag en underbar kännsla och jag tänker "Han är verkligen min." och det kommer jag inte villja ändra på i första taget inte andra häller^^ <3 
ska skriva en text du kommer komma ihåg väldigt fort för det var inte så längesedan du fick se detta :)
kommer ihåg det som om att det var igår att jag visade dig det men iaf...

Du är fin som havets vågor i mina ögon.
Du är lika vacker som snöns första flingor.
Du är alltid som solens första strålar på morgonen.
Du är som en bok man vill läsa om och om igen för att man vill aldrig att den ska ta slut.
Du är som en äng (fullt med glädje och liv)
älskar dig simon !!


du + jag = SANT ♥

Kommentarer
Postat av: Simon aka Älsklingen

God, börjar gråta igen :D <3<3

2011-04-12 @ 20:59:15
Postat av: Din älskling // felicia ;)<3<3

naaaw älskling då<3<3

2011-05-02 @ 20:55:26
URL: http://http://feliciaamandaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0