shopping dagen

hejhej bloggen idag har jag vart och handlat med min moster , mamma  och mina två kusiner :) var jätte mysigt hittade en jätte fin tröja/tunika som jag bara älskade :) 

här om dagen när jag var ute i skogen med mih häst och red såg jag en GIGANTISK älg! fyfarao va stor älgen var. den var större än min häst faktist! x) fast det mest roliga var att jag blev nog räddare än älgen och min häst >< på tal om häst kommer vi få två föl i maj :) myyyys! :D då ska jag lägga in massa bilder på dom !

i morgon ska jag och klassen till "connys dansskola" för att öva inför balen som är om några månader :P efter skolan ska jag till min sötnos och vara med honom ;) mys de också faktist ! han ska få en överraskning av mig också hoppas att han gillar de :O ^^

förlåt för jag inte bloggat på ett tag för jag vart bort rest me snyggingen till pojkvän jag har ;)


aja de var nog allt PUSS PÅ ER! :D <3


min fina älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0